نمی دونی بعد مدت ها وقتی تو اون قاب کوچیک با لباس یقه اسکی قشنگت دیدمت جقدر تو دلم قند آب شد...کاش دنیا یه جور دیگه بود...کاش من یه جور دیگه بودم..کاش می گفتم که دوست دارم حالا میخوای برو میخوای بمون...منو تو برزخ نگه ندار..این برزخ شاید برای تو دلچسبه ولی برای من عذابه
آنچه باید نوشت...ما را در سایت آنچه باید نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: پنجشنبه 20 بهمن 1401 ساعت: 14:23
ما را در سایت آنچه باید نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 15:33
ما را در سایت آنچه باید نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 15:33